L'Ajuntament de Girona acull la presentació de la campanya de micromecenatge del documental "El Ter al Límit"

Divendres, 18 de maig de 2018
El Consorci n'és un dels col·laboradors

El 15 de maig va tenir lloc a la sala Miquel Diumé de l'Ajuntament de Girona la presentació de la campanya de micromecenatge del documental "El Ter al Límit" que s'estrenarà aquesta tardor. La producció la porta a terme Inbluefilms i la direcció, guió i fotografia està sota la mà de Martín González Damonte. Hi participen el Consorci del Ter, l'Ajuntament de Girona, l'Ajuntament de Torroella de Montgrí, l'Ajuntament de Susqueda, l'Ajuntament de Sant Gregori, l'Ajuntament de Gurb, Poma de Girona, Kayak del Ter, Plataforma Aigua és Vida, la Comunitat de regants de la presa de Colomers i la Comunitat de regants de Pals.

El documental "El Ter al Límit" va començar fa dos anys aproximadament. Tot i la feina realitzada, encara cal rodar més i fer tot el muntatge de la pel·lícula. Per aquest motiu, ara s'inicia la campanya de micromecenatge que durarà un mes. Les aportacions es destinaran a cobrir les despeses dels rodatges, de l'edició i de la postproducció del documental. També s'invertiran els diners aconseguits en la promoció del mateix. 

"El Ter al Límit" vol mostrar com el riu es troba al límit dels seus recursos hídrics i cal trobar solucions. Tenir resoltes qüestions bàsiques com l'aigua, esdevé imprescindible pel futur d'un país. 

Les aportacions en aquesta campanya es poden fer a la plataforma Indiegogo -on hi ha tota la informació del documental-. Podeu trobar l'enllaç, aquí

Darrera actualització: 28.01.2025 | 12:45