Participem en una sessió de debat del Pla Director Estratègic del Cicle Integral de l'Aigua (PDECIA) de l'Àrea Metropolitana de Barcelona
La directora del Consorci del Ter, Teia Puigvert, va participar el 29 de juny en una sessió telemàtica de participació i debat sobre el Pla Director Estratègic del Cicle Integral de l'Aigua (PDECIA) de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). Es tracta d'un document estratègic que està elaborant l'AMB amb la finalitat de disposar, des del punt de vista metropolità, d'una diagnosi actual i futura sobre l'estat dels recursos i de les demandes hídriques en el territori metropolità i complementar-la amb un seguit de propostes de solució. En la sessió hi va participar el vicepresident d'Ecologia de l'AMB, Eloi Badia.
El Pla aposta per accions que augmentin la garantia del subministrament, millorin la governança i la gestió, optimitzin els recursos disponibles, fomentin l'aprofitament dels recursos locals, redueixin l'impacte ambiental i millorin la qualitat de les masses de l'aigua.